شناسهٔ خبر: 37733817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ستاره جوان فلامینگو به رئال مادرید پیوست

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی ساکر نیوز، رینیر ژسوس هافبک جوان و برزیلی باشگاه فلامینگو به طور رسمی به رئال مادرید پیوست.
رئال مادرید در سال های اخیر علاقه زیادی به جذب بازیکنان جوان و آینده دار برزیلی نشان داده و پس از انتقال بازیکنانی مانند وینیسوس جونیور و رودریگو، این بار باشگاه رئال مادرید اعلام کرد برای عقد قراردادی که اعتبار آن تا سال 2026 است با رینیر ژسوس به توافق رسیده است.
این ستاره جوان برزیلی تا پایان این فصل در فلامینگو به کار خود ادامه خواهد داد و پس از برگزاری رقابت های المپیک 2020 ، راهی تیم دوم رئال مادرید خواهد شد. گفته می شود قیمت این انتقال 30 میلیون یورو بوده است. به رغم ابراز علاقه تیم هایی چون بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، در نهایت این رئال مادرید بود که پیروز این رقابت و موفق به خرید رینیر ژسوس شد.
باشگاه رئال مادرید چند سال پیش در خرید نیمار تعلل کرد و این مسئله باعث شد که در نهایت بارسلونا ستاره آن روزهای سانتوس را جذب کرده و رئال مادرید به رغم تلاش در سال های بعدی هرگز نتوانست نیمار را به سانتیاگو برنابئو منتقل کند.

نظر شما