شناسهٔ خبر: 37733307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا؛

شکست سنگین چشم بادامی‌ها برابر عنابی پوشان / زور عربستان به ژاپن نرسید

رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا امشب با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۱ مصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد. تیم ملی هندبال ژاپن که سال آینده قرار است یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های المپیک باشد در گروه دوم این مسابقات موفق شد عربستان سعودی را با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ شکست دهد تا  شروع خوبی در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا داشته باشد. بحرین هم که در گروه نخست دور اول قهرمانی آسیا با تیم ملی کشورمان هم گروه بود و موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ۱۸ مقابل امارات به پیروزی برسد تا گام محکمی برای رسیدن به جام جمع چهار تیم برتر آسیا بردارد.

تیم‌های ملی هندبال قطر و کره جنوبی که از هم گروهی‌های کشورمان در این مرحله محسوب می‌شوند هم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آبی‌پوشان قطری موفق شدند با نتیجه ۳۴ بر ۲۷ از سد چشم بادامی‌ها بگذرند قطری‌ها فردا در دومین دیدار ایشان با تیم ملی کشورمان روبرو خواهند شد. همچنین دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت انجام شد که در پایان با نتیجه ۲۸ - ۲۴ به سود ملی پوشان ایرانی رقم خورد.  

تیم‌های ملی هندبال چین و عراق هم در دیگر دیدار برای کسب عنوان نهمی به مصاف هم رفتند که در پایان عراق با نتیجه ۳۸ - ۳۱ به پیروزی رسید، هنگ کنگ هم با نتیجه ۳۴ - ۳۰ نیوزلند را برد.  

انتهای پیام/ 

نظر شما