شناسهٔ خبر: 37733300 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز اول بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارق منزل با ۶ فقره سرقت در بابل / انهدام باند باند ۳ نفره سرقت اماکن خصوصی در رامسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه اول بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه اول بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه ای منزل با  در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در یکی از محور‌های جنگلی به یک خودروی کامیون حامل حمل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبارگفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۰ تن چوب جنگلی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگل‌هایاطراف این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندورودافزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق دوچرخه در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی سارق را شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر، گفت: باهماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفاء متهم ۷ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

او از تحویل دوچرخه‌های سرقتی کشف شده به مالباختگان خبر داد و افزود: پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، در یکی از مناطق مسکونی شهرستان رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد ند.

دستگیری سارق منزل اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق محصولات و فراورده‌های جنگلی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران گشت انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین حمل چوب قاچاق با یک خودروی وانت شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف یک تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ۳ نفر در این راستا نیز دستگیرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: باهدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۲۶ معتاد متجاهر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س

نظر شما