شناسهٔ خبر: 37733089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مشاور فرماندهی کل قوا:

اخراج امریکا و متحدانش از منطقه قطعی است

روزنامه جوان

قطعاً قوای امریکا و متحدانش به‌زودی از منطقه غرب آسیا اخراج خواهند شد و در این منطقه ماندنی نخواهند بود.

صاحب‌خبر -
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی روز گذشته در سومین آیین پاسداشت قهرمانان ملی، یادواره شهدا و ایثارگران حوزه دارویی کشور اظهار کرد: ما و شما با خود و خدای خود عهد بسته‌ایم که تا پای جان برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب، کیان اسلام و کشور ایستادگی کنیم.

صفوی درباره تحریم غذا و داروی ایران توسط امریکا و همراهانش گفت: آن‌ها با این کار هرچند مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند ولی در مقابل عزم رهبری، ایستادگی دولتمردان و اعتقاد راسخ مردم ایران شکست خورده‌اند و بنابراین می‌خواهند آخرین تحریم‌های خود را که دارو و غذا است به عنوان آخرین برگ رو کنند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور نیرو‌های مسلح، گفت: قصد دارند با تحریم کالا‌های اساسی آخرین فشار را بیاورند. امریکا بی‌شرمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده است، از فشار امریکا به اروپا برای عدم فروش پانسمان بیماران پروانه‌ای به ایران تا عدم فروش دارو‌های موردنیاز بیماران خاص، صعب‌العلاج و ژنتیکی از اقدامات اخیر امریکاست. وی اضافه کرد: تحریم دارویی ایران توسط امریکا یک تروریسم انسانی و جنایت علیه بشریت است، آرمان شهدای داروسازی کشور این است که داروسازان کشور با تلاش مضاف آخرین حربه امریکا علیه ایران یعنی تحریم دارو را شکست دهند. رحیم صفوی خاطرنشان کرد: همانگونه که مجاهدین افغان ارتش سرخ را به زانو درآورده و اخراج کردند، ملت‌های مستقل منطقه امریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد و با اطمینان می‌گویم، قطعاً قوای امریکا و متحدانش به‌زودی از منطقه غرب آسیا اخراج خواهند شد و در این منطقه ماندنی نخواهند بود.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: هنوز عراق ساختار قبیله‌ای دارد و همین نیرو‌های حشدالشعبی که بیش از صدهزار نفرند و پارلمان، مردم، دیگر قبایل و دولت آینده عراق، دست و پای امریکا را از آن کشور کوتاه خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما