شناسهٔ خبر: 37732248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

استاد حوزه علمیه مازندران:

تشییع میلیونی پیکر سپهبد سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود

حجت الاسلام حاجی زاده تشییع میلیونی پیکر پاک سپهبد سلیمانی را یک رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت دانست و گفت: آن حماسه میلیونی نشان داد راه شهید سلیمانی زنده و پویا است.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که خون پاک سپهبد شهید سلیمانی موجب بیداری در منطقه شده است، گفت: شهادت این سردار رشید اسلام زمینه اخراج تروریست‌های آمریکایی در منطقه را فراهم کرده است.
 
وی با بیان این که حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک سپهبد شهید سلیمانی یک رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود، افزود: خون پاک این سردار رشید اسلام موجب وحدت و همبستگی بیشتر ملت‌های مسلمان شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سپهبد سلیمانی بسیاری از معادلات منطقه‌ای را تغییر داد، گفت: آمریکای جنایت کار تصور می‌کرد با شهادت این سردار بزرگ می‌تواند جلوی گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان را بگیرد.
 
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که جریان مقاومت با قدرت بیشتری مسیر خود را ادامه خواهد داد، بیان داشت: جنایت کاران آمریکایی حتم بدانند که جریان مقاومت با قدرت بیشتری در جهت بیرون راندن آن‌ها از منطقه تلاش خواهند کرد.
 
وی با اشاره به این که امروز یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه خروج آمریکایی‌ها است، خاطرنشان کرد: بازگشت آرامش و امنیت به کشور‌های مسلمان منطقه تنها با خروج آمریکایی‌های تروریست محقق خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور آمریکایی‌ها در منطقه با هدف تاراج منابع نفتی کشور‌های اسلامی صورت گرفته است، بیان داشت: تروریست‌های آمریکایی با ایجاد ناامنی، جنگ و خونریزی در کشور‌های مختلف منطقه، جیب خود را پر می‌کنند.
 
حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این که همه نقشه‌ها و توطئه‌های جنایت کاران آمریکایی در منطقه با مدیریت سپهبد شهید سلیمانی خثنی شد، افزود: آمریکایی‌ها سرمایه گذاری گسترده‌ای در منطقه انجام دادند که با تشکیل جبهه مقاومت از سوی سپهبد شهید سلیمانی، طرح آن‌ها شکست خورد.
 
وی با بیان این که سپهبد سلیمانی شکست سنگینی را به آمریکایی‌ها تحمیل کرد، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل عصبانیت آمریکایی‌ها از نقش سپهبد سلیمانی، تشکیل گروه‌های مقاومت و تقویت آن‌ها در منطقه با هدف مقابله با توطئه‌های آمریکایی‌ها بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه عظیمی که ملت ایران و سایر آزادی خواهان جهان در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و برنامه‌های پس از تشییع خلق کردند نشان دهنده زنده و پویا بودن راه شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: آن حماسه عظیمی که ملت ایران و عراق خلق کردند نشان داد که راه سپهبد سلیمانی با قدرت و اقتدار بیشتری تا محو کامل آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت./950/ت310/ب1

نظر شما