شناسهٔ خبر: 37731830 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انصارالله اعلام کرد، مسئول حمله موشکی مأرب نیست

عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله ضمن رد مسئولیت حمله موشکی به مأرب، گفت که «اگر ما آن را انجام می‌دادیم، یقینا آن را علنی اعلام می‌کردیم».

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب اعلام کرد که ضمن رد اتهام و مسئولیت حمله موشکی به مواضع شبه‌نظامیان «عبدربه منصور هادی» (رئیس دولت مستعفی یمن) در شمال استان مأرب، گفت که این حمله «کار ما نبود».

البخیتی دوشنبه شب به شبکه خبری الجزیره گفت که «مسئولیت حمله به مأرب بر عهده ما نیست و اگر این حمله از جانب ما صورت گرفته بود، یقینا آن را علنی اعلام می‌کردیم».

شنبه‌شب پایگاه نظامی متعلق به شبه‌نظامیان طرفدار منصور هادی در شهر مأرب هدف حمله موشکی قرار گرفت که بر اثر آن، ۱۱۶ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

دوشنبه‌شب هم مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی»‌ در شهر مأرب واقع در شرق این کشور، هدف حمله موشکی قرار گرفت که طبق گزارش‌ها موشک به آن اصابت نکرده است (جزئیات بیشتر).

ارتش یمن هیچ گاه مسئولیت حملات موشکی دوشنبه شب و همچنین شنبه شب را بر عهده نگرفته‌ و هنوز مشخص نیست که چه طرف یا گروهی این حملات موشکی را انجام داده است.

انتهای پیام

نظر شما