شناسهٔ خبر: 37731718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهل آبادی را از رادیو یزد بشنوید

معاون صدا، صدا و سیمای مرکز یزد گفت: رادیو یزد در برنامه اهل آبادی به معرفی آداب و رسوم مردم مناطق مختلف استان یزد می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

 داوود سیروس معاون صدا، صدا و سیما مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: اهل آبادی مستند گزارشی ویژه روستائیان، کشاورزان و دامداران استان یزد است که روز‌های شنبه تا چهارشنبه از رادیو یزد پخش می‌شود.

او افزود: این برنامه با آیتم‌های مختلف کارشناسی و موضوعات روز کشاورزی و دامداری، کارشناس هواشناسی همراه با توصیه به کشاورزان و پرورش دهندگان دام و طیور، نکته‌های ترویجی سعی در کمک به کشاورزان دارد که آن‌ها بتوانند یک زندگی خوب روستایی را پشت سر بگذرانند.

سیروس ادامه داد: در این برنامه علاوه بر معرفی آداب و رسوم مردم مناطق مختلف استان یزد، به بررسی مشکلات آن روستا نیز پرداخته می‌شود.

معاون صدا، صدا و سیمای مرکز یزد گفت: تهیه کنندگی و نویسندگی این برنامه علیرضا سازگاری و مهناز اصفهانیان بر عهده دارند.

او اضافه کرد: در اهل آبادی دوشنبه ۳۰ دی و سه شنبه ۱ بهمن به معرفی روستای بنادک سادات و بررسی مشکلات آن روستا پرداخته می‌شود.

معاون صدا، صدا و سیمای مرکز یزد در پایان اظهارداشت: برنامه اهل آبادی روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱ از رادیو یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما