شناسهٔ خبر: 37731273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نخستین کاروان کمک های مردمی موکب «طریق الکربلای» گچساران عازم سیستان شد

نخستین محموله کمک های مردمی شهرستان گچساران، به وسیله موکب «طریق الکربلای» این شهرستان جمع آوری و به مناطق سیل زده اعزام شد.

صاحب‌خبر -

«محمد رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: این کمک ها که شامل مواد غذایی، بهداشتی، البسه گرم، پتو و مایحتاج اولیه سیل زدگان بود، با چهار خودرو سبک و سنگین عازم استان سیستان و بلوچستان شدند.

 

مسئول موکب طریق الکربلای شهرستان گچساران اظهار داشت: با استقرار اکیپ های اعزامی برق، لوله کشی و آشپزخانه صحرایی در منطقه چابهار، آمادگی پخت و پز غذای گرم تا ظرفیت شبانه روزی پنج هزار نفر را داریم.

 

رمضانی، با بیان اینکه مساعدت و کمک به هم نوعان در گچساران ریشه دار و فرهنگ سازی شده، گفت: این موضوع به دوران دفاع مقدس و بانی این امر خیر، مرحوم حاج آقا متقی کاشانی امام جمعه فقید گچساران برمی گردد که پیشرو در کمک به مردم بودند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون مردم در راستای این امر خیر و نیکوکاری، بانیان و خادمان خود را تنها نمی گذارند، یادآور شد: همه قشرها به صورت خود جوش، فعال می شوند، همراهی می کنند و هر روز شاهد صحنه های دیدنی از حماسه مردم هستیم.

 

مسئول موکب طریق الکربلای شهرستان گچساران تاکید کرد: با حضور در منطقه سیل زده و راه اندازی آشپزخانه جهت پخت و توزیع غذا و تقدیم به هم وطنان سیل زده، نیاز به مساعدت و کمک های مالی و اقلام مورد نیاز توسط شهروندان عزیز می باشد.

 

رمضانی،افزود: هم وطنان و شهروندان می توانند با شماره کارت موکب طریق الکربلا 6273811139925496 کمک های خود را واریز کنند و یا با مراجعه به مرکز جمع آوری کمک های مردمی واقع در گچساران، ابتدای خیابان ۱۹ آبان، جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی، ایستگاه جمع آوری موکب طریق کربلا تلفن ۰۹۱۷۱۴۰۳۵۵۰ کمک های خود را اهدا کنند.

 

بر پایه این گزارش، کانون های مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان گچساران در این اقدام خداپسندانه همکاری مستمری دارند.

 

 

پایان پیام/ 685

نظر شما