شناسهٔ خبر: 37730938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز فعالیت سامانه بارشی در اصفهان از روز چهارشنبه

اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: از فردا با ورود سامانه ناپایدار به‌تدریج در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد و در نواحی شرقی و شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان آسمان ابری و بارش برف و باران به‌ ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل هواشناسی استان اصفهان،  نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج موج ناپایدار از روی استان تا اواخر امروز است و  بر این اساس امروز در اکثر مناطق وضعیت جوی به‌صورت قسمتی ابری گاهی وزش باد در نواحی شرقی و شمالی  گاهی ابری و بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از فردا با ورود سامانه ناپایدار به‌تدریج در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد و در نواحی شرقی و شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان آسمان ابری و بارش برف و باران به‌ ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

 کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت و پیش‌بینی هوای شهر اصفهان بیانگر این است که در سه‌شنبه آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و چهارشنبه نیز قسمتی ابری، و غبار صبحگاهی  گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود؛ ضمن آنکه هوا در روز سه‌شنبه کیفیت هوا سالم خواهد بود.

انتهای پیام/63086/ج/

نظر شما