شناسهٔ خبر: 37730777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

مجتمع آموزشی«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار افتتاح شد

چابهار- وزیر آموزش و پرورش مجتمع ۲۴ کلاسه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار که از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب تکمیل شده بود را افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه آموزشی در چابهار اظهار داشت: برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان وبلوچستان تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی برای کمک و مساعدت برای ارتقای شاخص‌های آموزشی این استان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: این مجتمع آموزشی از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع (۴ باب ساختمان آموزشی ۶ کلاسه با زیربنای هزار و ۹۰۴ مترمربع، ۲ باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع، ۲ باب نمازخانه با زیربنای ۲۷۴ مترمربع، ۲ باب سرایداری با زیربنای ۱۳۰ مترمربع، محوطه سازی ۸ هزار و ۲۳۵ مترمربع و دیوارکشی ۸۵۰ متر طول) ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش‌از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر کمب چابهار در ۲ مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در ۲ شیفت از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: سرانه‌های فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان پایین است که با همت خیران و تخصیص اعتبارات ویژه کمبودها و فاصله‌های سرانه‌ها را نسبت به میانگین کشوری کمتر می‌کنیم.

نظر شما