شناسهٔ خبر: 37730444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای سومین بار؛

عمران‌خان و ترامپ در داووس دیدار می‌کنند

اسلام‌آباد - ایرنا - "عمران‌خان" نخست وزیر پاکستان که قرار است فردا (سه‌شنبه) عازم داووس شود، در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد برای سومین بار با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دیدار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

عمران‌خان و ترامپ پیش از این دو بار دیدار دوجانبه برگزار کرده‌اند. سران پاکستان و آمریکا ۳۱ تیرماه امسال در کاخ سفید و پس از آن اول مهرماه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کردند.

وزارت امور خارجه پاکستان امروز با صدور بیانیه اعلام کرد: عمران خان به دعوت «کلاوس شوآب» بنیان‌گذار مجمع جهانی اقتصاد فردا راهی داووس می‌شود.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان علاوه بر سخنرانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد، با رهبران کشورهای مختلف از جمله ترامپ دیدار خواهد کرد.

نخست وزیر پاکستان از فرصت حضور در داووس برای طرح دستاوردهای کشور در حوزه معیشت، صلح و ثبات به ویژه تبیین سیاست‌های دولت اسلام‌آباد درباره تحولات منطقه، مسائل بین‌المللی از جمله تحولات شبه‌قاره استفاده خواهد کرد.

"آلیس ولز" معاون وزیر امور خارجه آمریکا که در چارچوب سفر رسمی به پاکستان در اسلام‌آباد بسر می‌برد، قرار است پیش از سفر عمران‌خان به داووس، با وی دیدار کند.

نظر شما