شناسهٔ خبر: 37730426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار فرش آرا و سن ایچ به بازی سوم کشیده شد/مرتضایی: محکوم به پیروزی بودیم

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد و سن ایچ ساوه در شب پیگیری مسابقات یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازی فرش‌آرا توانست دو بر صفر پیروز میدان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم‌های فرش‌آرا و سن ایچ ساوه امشب از سری مسابقات یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال در سالن شهید بهشتی با حضور تماشاگران پرشور مشهدی به‌مصاف یکدیگر رفتند.

دقایق ابتدایی بازی که دو تیم بیشتر به‌دنبال بازی فیزیکی بودند و در میانه میدان گذشت و درگیری فیزیکی بازیکنان بیش از هر چیز دیگری به‌چشم می‌آمد.

تا اواسط نیمه که دو تیم به‌دنبال محک زدن یکدیگر بودند، موقعیت‌های چندانی بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد جز چند توپ که با واکنش‌های دروازه‌بان‌های دو تیم دفع می‌شد.

تشویق‌های بی‌امان تماشاگران مشهدی در نیمه اول بی‌نتیجه نماند تا جایی که مجید خزایی توانست در دقیقه‌های پایانی نیمه اول در ضد حمله سریع بازیکنان فرش‌آرا خود را در برابر دروازه خالی ببیند تا تک گل فرش‌آرا و تنها گل در این نیمه را به ثمر برساند.

بازی فیزیکی دو تیم در نیمه دوم نیز ادامه داشت، چرا که سن ایچ برای جبران نتیجه و فرش‌آرا نیز برای حفظ و افزایش برتری پا به میدان گذاشتند.

فرش‌آرا که دوست داشت در مشهد با تفاضل گل بالا از زمین خارج شود در اواسط نیمه دوم رو به بازی تهاجمی‌تر آورد که این موضوع سبب شد قدرت بهادری با یک شوت پرقدرت دروازه سن ایچ ساوه را برای بار دوم باز کند.

حملات سن ایچ هم در ادامه بی‌نتیجه ماند تا نتیجه این بازی با دو گل مجید خزایی و قدرت بهادری به‌سود فرش‌آرا پایان یابد.

دو تیم پنجشنبه گذشته در اولین بازی مرحله یک چهارم در ساوه به‌مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سن ایچ پایان یافت و با این نتیجه نیز کار به بازی سوم کشیده شد.

تماشاگران بازیکنان جوان ما را تحت فشار قرار دادند

سرمربی سن ایچ ساوه بعد از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و فرش‌آرا خوب بازی کرد، می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما نتوانستیم نیمه اول بازی خودمان را ارائه دهیم.

جواد اصغری مقدم یادآور شد: داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد، ما 6 بازیکن 20 سال و زیر 20 سال داریم، تیم جوان است، تماشاگران بر روی آن‌ها فشار آوردند، ضمن اینکه گل دوم شیرازه تیم ما را برهم زد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در بازی بعد بهتر ظاهر شویم، باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم، سعی داریم منطقی بازی کنیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم که در بازی چهارشنبه بهتر از امروز بازی کنیم.

این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت

سرمربی تیم  فرش‌آرا نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت به همین جهت کمی انتحاری بازی کردیم.

مجید مرتضایی بیان کرد: در این هفته‌ها سعی کردیم، منطقی بازی کنیم، در این مرحله می‌دانستیم راهی جز بردن نداریم و ممنونم از هواداران که ما را به‌خوبی حمایت کردند.

وی افزود: اکنون به‌جایی که باید رسیدیم، یک بازی دیگر داریم که نیاز به‌کار بیشتر داریم و می‌دانیم در بازی بعدی فشار بیشتر از این خواهد بود.

انتهای پیام/ 70070

نظر شما