شناسهٔ خبر: 37729241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام موکب امام رضا (ع) گناباد به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

موکب امام رضا (ع) شهرستان گناباد عازم مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، رئیس نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد با اشاره به کمکهای مردم و اعزام موکب امام رضا (ع) گناباد به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستانخیران این شهرستان در برپایی این موکب گفت:  به منظور جذب و هدایت کمک‌های مردمی گناباد، قرارگاه کمک‌رسانی سپهبد شهید سلیمانی در این شهرستان راه‌اندازی و تصمیمات مناسب برای ارسال کمک‌های مردمی و استقرار موکب امام رضا (ع) گناباد در منطقه دلگان سیستان و بلوچستان گرفته.
عبدالجواد سمائی افزود:  در این زمینه نیروهای آشپز ، نانوا و خدمه به همراه کمک‌های مردمی شامل اقلام غذایی مانند آرد، برنج، روغن، حبوبات ، گوشت ، پنیر و حلوا شکری به مناطق سیل زده اعزام شدند.
وی از ارسال یک دستگاه نانوایی سیار با توان پخت روزانه پنج هزار قرص نان از گناباد به منطقه دلگان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: آشپزخانه موکب یاد شده نیز مدت چهار روز هر روز ۹ هزار پرس غذا بین هموطنان آسیب دیده توزیع می‌کند.
وی از مردم و خیران گناباد خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای این منظور به مراکز تعیین شده شامل دفاتر موکب‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، پایگاه‌های بسیج، بهزیستی و هلال احمر این شهرستان تحویل دهند.
سمائی مهمترین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان را مواد غذایی نظیر برنج، روغن، گوشت، رب، کنسروجات، حبوبات و امثال آن ذکر کرد.

نظر شما