شناسهٔ خبر: 37729043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت رادو با یک کلین شیت دیگر (عکس)

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس در نیمه دوم بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تهرانی در شرایطی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند که یحیی گل محمدی تمام بازیکنان خود را در اختیار داشت و در 90 دقیقه تلاش کرد تا از تمام شاگردانش استفاده کند. در نیمه نخست علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخ ها بود که یک گل خورد اما در نیمه دوم رادو به زمین آمد و با ثبت یک کلین شیت، بازگشت خود را در یک مسابقه دوستانه جشن گرفت.

 

رادوشوویچ که در هفته های اخیر اسیر مشکلات هواپیمایی شده بود و نمی‌توانست به ایران بیاید، هفته گذشته به هر شکلی که بود خود را به تهران رساند تا در اولین تمرین با حضور یحیی گل محمدی حضور پیدا کند. این دروازه بان اهل کرواسی که حالا سومین مربی خود در پرسپولیس را تجربه می‌کند، باوجود دنبال کردن تمرینات در کرواسی، در روزهای اخیر نیز تلاش مضاعفی برای بازگشت به فرم قبلی داشت.

 

 

وی در نیم فصل اول 7 بازی در جام حذفی و لیگ برتر انجام داد و 7 کلین شیت را به ثبت رساند. باید دید در نیم فصل دوم و با تغییر مربی، او چند بار در درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما