شناسهٔ خبر: 37728947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰ هزار میلیارد تومان از اموال دولت در استان تهران واگذار می‌شود

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: بر اساس قانون بودجه سال ۹۹، این استان مکلف است تا ۵۰ هزار میلیارد تومان از اموال دولت را با واگذاری در این سال مولدسازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در شورای اداری استان تهران بر لزوم همکاری و مشارکت تمامی دستگاه های این استان در ثبت اطلاعات اموال دولتی در سامانه سادا تاکید کرد و خواستار واگذاری اموال دولتی غیر حاکمیتی به بخش غیر دولتی شد.

وی افزود: قبول کنیم که دولت بنگاهدار خوبی نیست و موضوع واگذاری اموال دولتی را جدی بگیریم.

محسنی بندپی اظهارداشت: از سوی دیگر دستگاه های دولتی باید در مصرف انرژی تا حد استانداردها صرفه جویی کنند تا علاوه بر جلوگیری از هدررفت انرژی، در افزش گازهای گلخانه ای هم موثر باشند.

استاندار تهران به نزدیک شدن روزهای انتخابات اشاره کرد و مجریان انتخابات را امانت دار و امین مردم برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همه مسئولان باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد تا به تبع آن از میزان یاس و نا امیدی کمتر شود.

محسنی بندپی به حوادث دی ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند روز شهادت سردار قاسم سلیمانی یوم الله است، چون زمینه ادامه راه این سردار رشید اسلام و الگو سازی از ایشان را فراهم کرد.

استاندار تهران به بدرقه عظیم سردار شهید سلیمانی در پایتخت اشاره کرد و از حضور ۵ میلیون و نیم نفر از عزاداران در این مراسم خبر داد.

وی یادآورشد: با حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا هیبت این دولت در جهان شکسته شد چون بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نمی توانست به آن چپ نگاه کند اما ایران نشان داد که این قدرت پوشالی است.

محسنی بندپی به سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره و اضافه کرد: در این حادثه تعدادی از جوانان با استعداد ما به شهادت رسیدند.

استاندار تهران به برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و از حضور یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این مراسم خبر داد.

نظر شما