شناسهٔ خبر: 37728751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازدید استاندار بوشهر از پتروشیمی جم در روز هوای پاک + تصاویر

مراسم گرامیداشت روز هوای پاک با حضور استاندار، مسئولان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شرکت پتروشیمی جم در پارس جنوبی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، در مراسم گرامیداشت روز هوای پاک در منطقه پارس جنوبی، مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده است اظهار داشت: این پتروشیمی شاخص‌ترین مجتمع تـولیدی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با تولید و عرضه گریدهای متنوع محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی و خارجی و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

محمد رضا سعیدی، مجتمع پتروشیمی جم را یکی از مهمترین مجتمع‌های صنعتی پتروشیمی در عرصه اقتصاد دانست و بیان کرد:شرکت پتروشیمی جم با توجه به تنوع دریافت خوراک و تولیدات مختلف الفینی در منطقه پارس جنوبی دارای موقعیتی ویژه نسبت به سایر مجتمع‌های منطقه است.

وی بازارهای داخلی و صادراتی محصولات پتروشیمی جم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در پتروشیمی جم  3 هزار و 322 نفر به صورت مستقیم مشغوب به‌کارند که این مجتمع پتروشیمی جایگاه مهم و ممتازی در اقتصاد و تولید کشور دارد.

مدیرعامل پتروشیمی جم با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: این شرکت در اجرای طرح‌های مختلف در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نقش مهمی تاکنون ایفا و طرح‌های مختلف عمرانی و زیرساختی اجراء کرده است.

سعیدی با تاکید بر توجه به اشتغال نیروهای بومی منطقه و استان بوشهر گفت: اولویت استخدام در شرکت پتروشیمی جم با نیروهای بومی منطقه و استان بوشهر است و استخدام  نیروهای خارج از استان ممنوع است.

استاندار بوشهر نیز به نقش مهم و تاثیرگذار شرکت پتروشیمی جم در بخش‌های تولید، اشتغال و صادرات پرداخت و خاطر نشان کرد: این شرکت در اقتصاد کشور اثرگذار است  و در عرصه جلوگیری از آلایندگی زیست محیطی نقش مطلوبی ایفا می‌کند.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر حمایت و کمک به شرکت پتروشیمی جم گفت: شرکت پتروشیمی جم مورد حمایت ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/190/ ع

نظر شما