شناسهٔ خبر: 37728576 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرینا | لینک خبر

مسابقات قرآنی جامعه را در مقابل آسیب ها مقاوم می کند آخرین اخبار آرشیو گروه های خبری

خبرنگار منطقه آزاد ارس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی منطقه آزاد ارس گفت: اهتمام سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه برگزاری مستمر مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه شایسته تقدیر است و می تواند جامعه را در مقابل آسیب ها مقاوم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرینا، حجت الاسلام علی علی اکبری عنوان کرد: قرآن کریم می تواند جامعه را از آسیب ها و ناهنجاری ها مصون دارد و این موضوع به خصوص در افرادی که به طور مستمر با این کتاب آسمانی مانوس هستند، بیشتر به چشم می خورد. 
حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد ارس اهتمام بسیار خوبی در این زمینه دارد و تاثیر بالای برگزاری مستمر 5 دوره از این مسابقات در سطح شهرها و روستاهای منطقه آزاد ارس به خوبی مشهود است. 
وی اظهار کرد: تشویق افراد با سنین مختلف برای آموختن هر چه بیشتر مفاهیم قرآنی و حکمت های نهج البلاغه از ثمرات مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس است. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی منطقه آزاد ارس افزود: برگزاری این مسابقات انگیزه فعالان این حوزه را بالاتر می برد و هم اکنون کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، می دانند که هر ساله می توانند در چنین رویداد عظیم قرآنی شرکت کنند. 
حجت الاسلام علی اکبری برگزاری این مسابقات در سطح منطقه آزاد ارس را از جمله محاسن برگزاری مسابقات عنوان کرد و گفت: این موضوع انگیزه ارس وندان را بیشتر می کند و باعث می شود که فعالان قرآنی منطقه با فراغ بال در این رویداد قرآنی مشارکت کنند.
گفتنی است، ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس دوم و سوم بهمن ماه 98 برگزار می شود.

نظر شما