شناسهٔ خبر: 37728111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲ هکتار زمین در خرم‌آباد وقف شد

خرم‌آباد - ایرنا - ۱۲ هکتار زمین به همت فرزندان خیر مرحوم آیت الله قاضی برای احداث زائر سرا و بیمارستان وقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: تولیت آستان قدس رضوی در جریان وقوع سیل در لرستان به یاری مردم سیل زده شتافتند که با همت همه نیروهای جهادی روند بازگشت زندگی عادی در مناطق سیل زده لرستان هم اکنون در جریان است.

وی افزود: امید می رود تولیت آستان قدس در راستای تسریع در ساخت طرح های عمرانی برای رفع محرومیت زدایی از استان همچون گذشته لرستان را یاری دهد تا شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش این استان در ابعاد گوناگون باشیم .

وی با بیان اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند خاطر نشان کرد: امیدواریم با مساعدت های بیش از پیش تولیت آستان قدس شاهد کاهش آمار بیکاری و ایجاد اشتغال در این استان باشیم .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند به همت بیت خیر مرحوم آیت الله قاضی (ره) گفت: امیدواریم با حمایت های تولیت استان قدس شاهد روند تسریع در ساخت این زمین ها برای احداث بیمارستان و همچنین زائرسرا باشیم تا این اقدام علاوه بر ترویج سنت حسنه وقف از سوی واقفان خیراندیش در رفع مشکلات استان در عرصه های گوناگون نیز موثر باشد .

همچنین در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی با قول مساعدت در طرح های در دست اقدام آستان قدس در این استان ، سلامتی و پیشبرد برنامه های دینی ، فرهنگی و اجتماعی حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد را از خدای متعال خواستار شد.

نظر شما