شناسهٔ خبر: 37727869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شکوری: استقلال و شهر خودرو باید در ایران میزبان باشند

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: ۲ نماینده ما باید دیدارهای روز پنجم بهمن‌ماه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را در ایران میزبانی کنند

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«ابراهیم شکوری» درباره آخرین وضعیت ۲ تیم ایرانی حاضر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا(استقلال و شهر خودرو) و اینکه مسابقه آنها با نمایندگان کویت و بحرین در چه زمان و کدام کشور برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: قرار بود یکم بهمن بازی‌ها برگزار شود که قطعا این اتفاق رخ نمی‌دهد. اگر بازی بخواهد به انجام برسد، قطعا روز پنجم بهمن‌ماه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما باید بازی پنجم بهمن را میزبان باشیم و همه روی این مساله تاکید دارند. امیدوارم سریع جلسه انجام شود. نظر باشگاه‌هایمان را به ای‌.اف‌.سی ارسال می‌کنیم و منتظر جواب آنها خواهیم بود. آنها سریع جواب ما را خواهند داد.

سررست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، گفت: امیدواریم که تصمیمی ورزشی گرفته شود. بارها میزبان مسابقات ورزشی بوده‌ایم و کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما تمجید کرده است. از فروردین تا به حال پنج بار در فوتبال و فوتسال میزبان بوده‌ایم. در تهران، اردبیل و همدان این میزبانی‌ها رخ داده است. امیدوارم فوتبال آسیا از داشتن هواداران ایرانی محروم نشود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما