شناسهٔ خبر: 37726905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون شطرنج | لینک خبر

با حضورآقایان پهلوان زاده، ملاجعفری و دانشفر انجام شد

برگزاری مراسم اختتامیه لیگ های شطرنج استان تهران در سه بخش آقایان، بانوان و رده های سنی

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت اداره ورزش و جوانان استان تهران این مراسم با حضور پهلوان زاده، رئیس فدراسیون شطرنج، دکتر کمری مدیر عامل سازمان فرهنگی و سیاحتی کوثر، دکتر ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تهرانی سرپرست امور دبیری فدراسیون شطرنج، پریدر نایب رئیس فدراسیون، زرگر رئیس گروه پایگاه قهرمانی و حرفه ای اداره کل، دانشفر عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیات شطرنج استان تهران، شادین نایب رئیس بانوان هیات شطرنج استان، زحمتی دبیر توابع هیات شطرنج، استاد بزرگ مرتضی محجوب مربی تیم ملی رده های سنی و جمعی از پیشکسوتان، مدیران باشگاه های شطرنج، روسای هیات شطرنج شهرستان ها و حوزه ها، مربیان، سرپرستان و بازیکنان قهرمان برگزار گردید.

در این مراسم دانشفر ضمن خیر مقدم به کلیه میهمانان، روند پیشرفت شطرنج کشور و استان تهران را مطلوب توصیف کرد و از زحمات کلیه دست اندرکاران قدردانی نمود.
در ادامه پهلوان زاده به برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج در برخی استان های کشور اشاره کرد و نوید برگزاری بزرگترین رویداد شطرنج کشور در اسفند ماه سال جاری را داد.
ملاجعفری نیز هیات شطرنج را یکی از بهترین و منظم ترین هیات های استان تهران برشمرد و از تلاش های دانشفر رئیس هیات و همکارانش در این حوزه تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه، تقدیر از قهرمانان رده های سنی و استعدادهای برتر با پرداخت جوایز نقدی و همچنین تیم های برتر لیگ های شطرنج استان تهران و میزهای برتر صورت گرفت و احکام، مدال ها و کاپ های قهرمانی و یادبودهایی به آنان اهدا گردید.
منبع خبر : https://bit.ly/2G9yzzb

نظر شما