شناسهٔ خبر: 37726800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در حکمی از سوی قاسمی‌پیربلوطی؛

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس منصوب شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با صدور حکمی از سوی عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست واحدهای غرب استان تهران منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس با حکم عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهرقدس، ملارد و صفادشت)، محسن جدیدی به‌عنوان معاون  جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور اعضای هیئت رئیسه واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت و تعدادی از معاونان و مدیران این دانشگاه در واحد شهرقدس برگزار شد.

در متن حکم سرپرست واحدهای غرب استان تهران خطاب به محسن جدیدی آمده است: «با توجه به مراتب تعهد و تخصص و تجربه جنابعالی و پیرو مجوز به شماره 38871 مورخ 14/10/1398 دبیرخانه هیئت امنای استان تهران به سمت سرپرستی حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت و قانونمندی در انجام امور محوله موفق وپیروز باشید.»

در این مراسم از عبدالله قاسمی پیربلوطی معاون آموزشی سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس - که با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست واحد منصوب شده است- قدردانی شد و حکم انتصاب محسن جدیدی به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/4103/4062/

نظر شما