شناسهٔ خبر: 37726124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث قزوین امروز سی ام دی ۹۸؛

کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس/ توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل بوقلمون فاقد مجوز حمل

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در تمرکز اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر فردی را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، شناسایی کردند.

سردار حاجیان افزود: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد، این سوداگر مرگ یک محموله قابل توجه مواد مخدر را از شرق کشور خریداری و با یک دستگاه تریلر قصد انتقال به استان‌های مرکزی را دارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از هماهنگی با پلیس سیستان و بلوچستان و ارائه کلیه اطلاعات موجود در این خصوص خودرو مورد نظر در شهرستان چابهار شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او اضافه کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم  تریاک در عملیات مشترک پلیس

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه پژو به استان یزد را دارد.

او افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اعلام و اکیپی از ماموران آن پلیس با استقرار در محور‌های مواصلاتی، موفق شدند خودرو مورد نظر را در شهرستان خاتم شناسایی کنند.

سردار حاجیان اضافه کرد: ماموران پلیس یزد در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس استان گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

 توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل بوقلمون فاقد مجوز حمل

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی قزوین –کرج به ۲ دستگاه پیکان وانت مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۱۳۰ قطعه "بوقلمون" فاقد مجوز حمل بهداشتی کشف شد افزود: کارشناسان ارزش بار کشف شده را بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ منصوری بیان داشت: در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

او شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرایت امراض مشترک بین طیور و انسان حتما قبل از جابجایی طیور برای تهیه مجوز بهداشتی و مجوز حمل اقدام نمایند.

انتهای پیام/ک

نظر شما