شناسهٔ خبر: 37726123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار سمنان خبر داد؛

تشکیل کمیته فضای مجازی در شورای اطلاع رسانی استان سمنان

سمنان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تشکیل کمیته فضای مجازی در شورای اطلاع رسانی استان یکی از راهبردهای ویژه برای کار در فضاهای مجازی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته‌پور بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان به میزبانی استانداری، خواستار تشکیل کمیته فضای مجازی در شورای اطلاع رسانی استان سمنان شد و ابراز کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت تشکیل این کمیته پیش برویم چرا که کار در فضای مجازی بسیار حساس است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد چنین کمیته‌ای ابتدا باید پیش‌نویسی ارائه شود، ابراز کرد: اگر کمیته فضای مجازی در شورای اطلاع رسانی با سنگ بنای محکم شکل گیرد می‌تواند اقدامات تأثیر گذاری را صورت دهد و در غیر این صورت رسالت‌های این کمیته، ابتر می‌ماند.

معاون استاندار سمنان درباره ضرورت ایجاد کمیته فضای مجازی در شورای اطلاع رسانی استان، گفت: عنوان کمیته، اعضای کمیته و اهداف تشکیل کمیته با جزئیات باید تعریف شود تا به درستی کارها پیش برود.

خجسته‌پور در دومین بخش سخنان خود خواستار توسعه رابطه بین مدیران و خبرنگاران شد و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به منظور معرفی دستاوردها و خدمات دستگاه‌های خود نشست خبری برگزار کنند تا بتوانیم تعامل بیشتر مدیران و خبرنگاران را شاهد باشیم.

نظر شما