شناسهٔ خبر: 37725833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین از ساختمان در حال احداث تبلیغات البرز بازدید کرد

قزوین- استاندار قزوین ضمن بازدید از ساختمان جدید در دست ساخت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز با پرداخت یک میلیارد تومان برای تسریع در تکمیل آن موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز دوشنبه به همراه محمد نصیری فرماندار البرز، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه الوند، حجت الاسلام حسینی رئیس اداره شهرستان البرز، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان، از ساختمان در دست احداث اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز بازدید کرد و در جریان روند احداث این بنا قرار گرفت.

حجت الاسلام سید جلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در این بازدید گفت: ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی البرز از سال ۸۹ آغاز شده و ۱۰ سال است که نیمه تمام مانده و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم.

وی بیان کرد: این ساختمان در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین دو میلیارد تومان اعتبار می‌توانیم آن را بسرعت تکمیل کنیم.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان البرز تصریح کرد: ساختمان تبلیغات اسلامی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال احداث است که با ۱۵ اتاق اداری، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اتاق سرایداری، میهمان سرا، در حال احداث است که تاکنون برای آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار قزوین در این بازدید با پرداخت یک میلیارد تومان برای تکمیل این ساختمان موافقت کرد.
 

نظر شما