شناسهٔ خبر: 37725693 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

یازده هزار نیروی پلیس در قدس اشغالی مستقر می‌شوند

رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی «هولوکاست»، از فردا نزدیک به ۱۱ هزار پلیس را در قدس اشغالی مستقر می‌کند.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از فردا سه‌شنبه نزدیک به ۱۱ هزار پلیس را در سراسر قدس اشغالی مستقر خواهد کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی که لقب «رؤیایی برای آینده» را به این عملیات داده، اعلام کرده است که استقرار نیروهای پلیس در قدس، حومه آن و فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در نزدیکی تل‌آویو خواهد بود.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که تمامی را‌ه‌ها را خواهد بست و پرواز هواپیماها در ارتفاع پایین در اطراف فرودگاه بن گورین و شهر قدس ممنوع خواهد بود.

از فردا سه‌شنبه بیش از ۴۵ نفر از رهبران و مسئولان بین‌المللی برای شرکت در همایش مذکور وارد سرزمین اشغالی خواهند شد که گفته می‌شود «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، «فرانک اشتاین مایر» رئیس جمهور آلمان و ولی‌عهد انگلیس از جمله این مهمانان هستند.

همایش مذکور قرار است روز پنجشنبه برگزار شود و «رؤوین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و روسای جمهور فرانسه، آلمان و روسیه در آن سخنرانی خواهند کرد.

«هولوکاست» اصطلاحی است که صهیونیست‌ها از آن درباره ادعای کشتار شماری از یهودیان و به دستور «آدولف هیتلر» در دوران جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹-۱۹۴۵) به کار می‌برند و مدعی هستند که این تعداد از یهودیان (شش میلیون) با هدف نسل‌کشی در کوره‌های آتش، سوزانده شده‌اند.

فارس

نظر شما