شناسهٔ خبر: 37725606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقف پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که  این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی در این دیدار از علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده بود.

سوشا مکانی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، سجاد جعفری، صادق صادقی، عماد میرجوان و حسین ابراهیمی هم بازیکنان نفت در این دیدار بودند.

در ابتدای این دیدار دروازه سرخپوشان خیلی زود در دقیقه ۸ باز شد اما وحید امیری روی پاس در عمق مهدی ترابی در موقعیتی تک به تک دروازه سوشا مکانی را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم بوژیدار رادوشوویچ، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، محمد نادری، محمد حسینی، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، بشار رسن، امید عالیشاه، امیر روستایی و مهدی عبدی برای پرسپولیس به میدان رفتند. در این نیمه هم تلاش هیچ یک از دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان برسد.

پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ۱۰ روز پیش هم در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

این در حالی بود که تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نیز تنها شکست خانگی پرسپولیس در نیم فصل اول را رقم زد و موفق شده بود با یک گل حریفش را شکست دهد.

نظر شما