شناسهٔ خبر: 37725542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی از تمدید دو هفته ای مهلت نام نویسی برای شرکت در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، با اعلام این خبر افزود: مهلت نام نویسی در این دوره مراسم ازدواج دانشجویی تاکنون دو بار تمدید شده اما با توجه به پایان امتحانات و درخواست های متعدد دانشگاه ها مجددا تا نیمه بهمن ماه تمدید می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷هزار زوج برای شرکت در مراسم نام نویسی کرده اند، تصریح کرد: در این میان دانشگاه های استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی و یزد به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام را دارند.

رییس ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به تراکم کاروان های بهمن ماه به دانشجویان مزدوج توصیه کرد هر چه سریعتر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام کنند.

حجت الاسلام صالحی همچنین با بیان اینکه ورود کاروان های دانشجویان به مشهدمقدس از دهم دی ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، افزود: زوج های دانشجو در مدت دو شب و سه روز اقامت رایگان در مشهدمقدس از برنامه های متنوع فرهنگی آموزشی بهره مند می گردند.

وی یادآور شد: زوج هایی که یکی از آن ها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه۹۸ باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

رییس ستاد ازدواج دانشجویی اضافه کرد: زوج هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شده اند اما امکان حضور نداشته اند می توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می توانند درخواست خود را به صورت کتبی(از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

نظر شما