شناسهٔ خبر: 37725331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان| جشنواره ابوذر به‌دنبال تربیت و پرورش خبرنگاران بصیر و روشنگر است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به‌دنبال این است که خبرنگارانی بسان ابوذر به جامعه معرفی کند تا بصیر، روشنگر و آگاهی‌بخش جامعه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میثم قرایی ظهر امروز در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان اظهار داشت: بصیرت و آگاهی مولفه‌ای قدرتمند و ابزاری محکم و استوار است که همه تیغ‌های دشمنان در برابر آن کُند می‌شود.

وی با بیان اینکه بصیرت همان روشن‌بینی و شناخت راه حق و قدم برداشتن در مسیر آن است، گفت: کسی که دارای بصیرت است، جریان حق را می‌شناسد و بموقع و تا آخرین لحظه از آن حمایت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با بیان اینکه « ابوذر» شخصیتی بصیر و صادق بود، افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دنبال این است که خبرنگارانی بسان ابوذر به جامعه معرفی کند هم بصیر، روشنگر و آگاهی‌بخش جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره فقط ایجاد فضای رقابتی بین اصحاب رسانه نیست بلکه توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای موردانتظار جشنواره، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای اصحاب رسانه دغدغه‌مند، حساس کردن مسئولان برای حل معضل‌ها و آسیب‌های اجتماعی و نیز جریان‌سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکارها از اهداف مهم و بلند این جشنواره است.

قرایی ادامه داد: رسانه‌های انقلابی باید با اتحاد و بصیرت به جنگ رسانه‌ای با دشمن زبون و مکار که با عملیات روانی گسترده و تصویرسازی غلط از توان خود و وضعیت کشور، در حال توطئه و دسیسه است، بیش از گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام/582/ح

نظر شما