شناسهٔ خبر: 37724936 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر ایران در ترکیه؛

تاکید بر سرعت بخشی ماموریت های پلیسی ایران و ترکیه

در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر ایران در ترکیه بر ارتقا تعاملات و همکاری میان پلیس بین الملل کشورمان و اینترپل آنکارا برای سرعت بخشی به مأموریت‌های پلیسی تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا با محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، سردار شیرزاد به بیان محورهای مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت‌های پلیس بین الملل پرداخت و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره بر سرعت بخشی به انتظارات و مطالبات هموطنان در خارج از کشور به ویژه کشورهای همسایه تاکید دارد.

وی همچنین به تشریح اهداف و مأموریت‌های ناجا در حوزه بین الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت‌های پلیسی در کشورهای مختلف به ویژه همسایه شمال غربی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و پیشنهادات خود را برای تقویت هر چه بیشتر این تعاملات و همچنین چگونگی بهره گیری از اختیارات و ظرفیت‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، محمد فرازمند با اظهار خرسندی از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های پلیس بین الملل، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت‌های مناسب و رفع موانع احتمالی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه بر ارتقا تعاملات و همکاری میان پلیس بین الملل کشورمان با اینترپل آنکارا در راستای سرعت بخشی به مأموریت‌های پلیسی تاکید کرد.

نظر شما