شناسهٔ خبر: 37724777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قراب: فرهاد مجیدی با حمایت هواداران نتایج خوبی می‌گیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مجیدی با حمایت ما پیشکسوتان و هواداران قطعا از نیم فصل اول هم نتیجه بهتری می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مباحث مطرح شده در جلسه ای مسئولان این باشگاه با پیشکسوتان اظهار داشت: در جلسه امروز با مدیران استقلال در رابطه با مشکلات پیشکسوتان و راه کار‌هایی برای موفقیت آینده تیم صحبت هایی مطرح شد.

پیشکسوت استقلال درباره خبر احتمالی انصراف تیم‌ها از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم تیم های ایرن در مسابقات آسیایی حضور خواهند یافت. به نظر می رسد مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند حتما در این مسابقات شرکت کنند.

قراب ادامه داد: جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد و احتمالا با توجه به برگزاری بازی‌های رفت در کشور ثالث و اینکه بازی‌ها پلی آف هستند، در مسابقات شرکت می‌کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در تصریح شرایط این تیم گفت: صد در صد شرایط بهتر خواهد بود. فرهاد مجیدی جوان است و بازیکن باشگاه استقلال بوده، هواداران هم دوستش دارند. با حمایت ما پیشکسوتان و هواداران قطعا از نیم فصل اول هم نتیجه بهتری می‌گیرد.

قراب ضمن انتقاد از استراماچونی گفت: اگر واقعا او از استقلال طلبکار باشد باید غرامت به او پرداخت شود.

او در پاسخ به کامل نبودن اعضای هیئت مدیره و نگرانی هواداران گفت: خلیل زاده گفت قرار هست مجمع تشکیل شود، با توجه به اینکه خودم عضو هیئت مدیره بوده ام، فکر می‌کنم ضرورتی ندارد، حتی بعضی از اعضاء هنوز حکم ندارند، اما هواداران نگران نباشند با شروع بازی‌ها این مسائل حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما