شناسهٔ خبر: 37724764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۲ سارق سابقه‌دار استان سمنان دستگیر شدند/ نجات جان مرد مهدی‌شهری

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سابق در میامی و سمنان خبر داد و گفت: یکی از این سارقان در میامی ۹ فقره سرقت حرفه‌ای از اماکن داشته است.

صاحب‌خبر -

عبدالله حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه دو سارق در شهرهای مختلف استان سمنان دستگیر شدند، بیان کرد: یکی از سارقان در میامی در یک عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاه خود دستگیر و به سرقت اماکن خصوصی در منطقه کلاته‌های شهرستان اعتراف کرد.

وی بابیان اینکه این سارق ۴۰ ساله حرفه‌ای ۹ فقره سرقت را اعتراف کرده است، افزود: پرونده این سارق در اختیار مراجع قضائی گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از خبری مشابه در شهرستان سمنان نیز سخن گفت و بیان داشت: معتاد سابقه‌دار با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در این شهرستان دستگیر شد.

حسنی بابیان اینکه این فرد تنها ۲۳ سال داشته و جوان است، بیان کرد: تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پلیس و سرنخ‌های به‌دست‌آمده به دستگیری این جوان که اتفاقاً معتاد به مواد مخدر است، انجامید.

وی از نجات یک مرد مهدی‌شهری به همت همسایه‌اش نیز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی مهدی‌شهر در حین گشت زنی با فردی روبرو می‌شود که اذعان می‌کرد از همسایه‌اش چند روزی خبر ندارد در حالی که آخرین بار وی حال مساعدی نداشته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان، گفت: از آنجا که به اذعان همسایه‌ها این فرد به صورت تنها در یک خانه ویلایی بزرگ زندگی می‌کرد، پیگیری‌های پلیس منتج به شکستن قفل درب منزل و ورود به خانه فرد مذکور شد که در این حین مشاهده شد وی حال مساعدی نداشته و با اعزام به بیمارستان از مرگ این هم استانی مسن جلوگیری شد.

نظر شما