شناسهٔ خبر: 37724463 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مامور قلابی جلوی در کلانتری به دام افتاد

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی در جلوی در یکی از کلانتری‌های شرق تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "بهزاد هادی پور" گفت: صبح روز گذشته ماموران گشت پیشگیری یکی از کلانتری‌های شرق تهران در زمان خروج از کلانتری مشاهده می‌کنند که ۲ نفر در جلوی کلانتری با هم درگیری لفظی داشته و دست به یقه شده اند که یکی از ماموران گشت برای بررسی موضوع وارد عمل شده و این ۲ مرد را از هم جدا می‌کند.

وی افزود: یکی از طرفین دعوا در خصوص درگیری اش با مرد جوان ادعا می‌کند که این مرد که از همکاران شما است به جلوی در خانه ام آمده و با نشان دادن یک حکم جلب عنوان کرده که به او پول پرداخت کنم تا بتواند رضایت شاکی را بگیرد و من را به کلانتری منتقل نکند.

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران در ادامه با بازرسی بدنی از طرف دیگر درگیری پرداختند که از جیب مرد جوان یک رشته دستبند، گاز اشک آور و آنتن بیسیم به دست آوردند که متهم همراه مرد جوان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ هادی پور اظهار داشت: ماموران در ادامه، شاکی اصلی پرونده مرد جوان را شناسایی کردند و به کلانتری دعوت کردند، شاکی مدعی بود از طریق یکی از دوستانم با این جوان که خود را مامور معرفی کرده بود آشنا شدم، وی مدعی بود می‌تواند طلبم را از مرد بدهکار بگیرد.

وی افزود: مامور قلابی در بازجویی‌ها اظهار کرد، این شیوه را از یکی از دوستانش آموزش دیده است و عنوان کرد که با این شیوه در نقش مامور قلابی شاکی پرونده به بخشی از پول خود می‌رسد و مرد بدهکار نیز فکر می‌کرد با پرداخت ۴۰ درصد از پول رضایت را می‌گیرد که من این پول را برای خودم بر می‌داشتم که فکر نمی‌کردم انقدر زود دستگیر شوم و در اجرای نقشه ام ناکام بمانم.

این مقام پلیسی در پایان گفت: شاکی و بدهکار پرونده مالی از این مامور قلابی شکایت کرده و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ هادی پور در راستای این خبر به شهروندان توصیه کرد: در زمان مراجعه ماموران حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت آنان را مورد بررسی قرار دهید تا در دام اخاذی و کلاهبرداران مامور نما گرفتار نشوید.

منبع: میزان

انتهای پیام/

نظر شما