شناسهٔ خبر: 37724420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون جودو | لینک خبر

قمی : تلاش می‌کنیم سوپرلیگ جودو در سطح بین‌المللی برگزار شود

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان لیگ جودو گفت: تمام تلاش ما این است که مسابقات سوپر لیگ و لیگ امید را در سطح مسابقات بین‌المللی برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید قمی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات سوپرلیگ جودو اظهار داشت: مسابقات امسال را با یاد و نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز خواهیم کرد. هفته اول این رقابت‌ها را به نام اصحاب رسانه برگزار کرده‌ایم چرا که همه زحمات ما فرصت‌ها و فعالیت‌های ما که بازتاب دارد از سوی اصحاب رسانه است. هفته دوم هفته همدلی مودت و اتحاد خانواده جودو است. هفته سوم را با توجه به مصادف شدن با ولادت امیرالمومنین ما به نام پدران آسمانی (شهدا) نامگذاری کردیم.

وی افزود: از بهترین داوران فدراسیون جودو و داوران بین‌المللی در این رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد. تمام تلاش‌ ما این است که تا با حضور بهترین داوران از اشتباهات داوری پیشگیری کنیم. قول می‌دهم که سطح مسابقات سوپرلیگ و امید را در حد مسابقات بین‌المللی بالا ببریم.

رئیس سازمان لیگ جودو در پایان گفت: من از تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها و سرپرستان آنها تشکر می‌کنم و یک خواسته مهمی که دارم این است که در طول مسابقات اخلاق مداری را در نظر بگیریم. ما می‌خواهیم در هر هفته از تیم‌های برتر تجلیل کنیم و از بازیکنان، داوران و بهترین مربیان معرفی کنیم و از آنها تجلیل کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما