شناسهٔ خبر: 37724206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساری: رونالدو یک معضل می‌سازد و ۱۰۰ مشکل را حل می‌کند

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» به نظر گاهی اوقات بیشتر از حل مشکل، ایجاد مشکل می‌کند اما پس از عملکردی که منجر به پیروزی یووه در بازی شب گذشته شد، «مائوریستیو ساری» اطمینان داد که مورد اول در خصوص مرد پرتغالی درست است.

صاحب‌خبر -

فوق ستاره ۳۴ ساله یووه پس از رهایی از مصدومیت زانو که در ابتدای فصل برای وی پیش آمد، برای هفتمین بازی در فصل جدید سری‌آ موفق به گلزنی شد و با دبل خود پیروزی را برای بانوی پیر برابر پارما به ارمغان آورد.

آمار گل‌های زده وی تا به اینجای کار به عدد ۱۶ رسید که از این تعداد ۱۱ گل را در هفت دیدار به ثمر رسانده است و در حالی که یووه نهمین اسکودتو خود را هدف گرفته، تیم ساری را با چهار امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین تعقیب کننده در صدر جدول قرار داد.

عملکرد شب گذشته کافی بود تا ساری به ابهامی که به تازگی پیرامون پنج بار برنده توپ طلای جهان مطرح شده است، پایان دهد: آیا او ارزش دردسری را که برای تیم ایجاد می‌کند، دارد؟

سرمربی یووه گفت: گاهی اوقات رونالدو مشکلات کوچکی را ایجاد می‌کند زیرا شما می‌دانید که در تیم یک قهرمان دارید و همه چیز باید حول محور او انجام شود اما در عین حال، او ۱۰۰ مشکل را برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: تنها کاری که باید بکنید این است که مطمئن شوید او محور تیم است.

در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی شنیده شده است که یوونتوس در فصل جاری در تعدادی از بازی‌هایی که رونالدو در آنها غیبت داشته، بهتر بازی کرده است و زوج «گونزالو هیگوآین» و «پائولو دیبالا» آرژانتینی در غیاب وی شکوفا شده است.

البته این ۲ بازیکن بدون رونالدو در پیروزی چهار بر صفر یووه مقابل اودینزه در جام حذفی ایتالیا روی فرم بودند.

این در حالی است که حضور رونالدو در تیم به واسطه جام‌ها و عناوین متعدد و آمار منحصربه فرد، گاهی اوقات فشار زیادی بر یووه وارد می‌کند؛ زبان بدن رونالدو اغلب حاکی از آن است که کاسه صبر وی به دلیل داشتن هم تیمی‌هایی با استعداد و تجربه ای کمتر، لبریز شده است.

علاوه بر این، او همیشه برای زدن ضربات پنالتی و ضربات ایستگاهی اصرار می‌ورزد و این در حالی است که آمار وی در مورد دوم به شکلی چشمگیر ضعیف است.

با این وجود، ساری حتی رفتار غیرورزشی رونالدو را در ابتدای فصل و پس از تعویض شدن در دیدار برابر آ.ث میلان در دقیقه ۵۵ به فراموشی سپرده و می‌گوید: او از مصدومت رها شده و می‌تواند به طور منسجم تمرین کند. او از لحاظ فیزیکی در فرم ایده آلی است. اینکه او به طور مداوم گل می‌زند یعنی در بهترین حالت خود قرار دارد. او یک حیوان درنده است که با گل تغذیه می‌کند.

نظر شما