شناسهٔ خبر: 37723861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

هلدینگ ثروت آفرینی روند توسعه مازندران را شتاب می بخشد

ساری - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به شکل گیری هلدینگ ثروت آفرینی گفت: این طرح روند توسعه استان را شتاب می بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی گلچوب ظهر دوشنبه در همایش هلدینگ سرمایه گذاری در استان پیش بینی سرمایه شرکت هلدینگ ثروت آفرینی را در استان پنج هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار است هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آن در داخل استان تأمین شود.

وی با اظهار اینکه مابقی سرمایه مورد نیاز هلدینگ ثروت آفرینی توسط یک سرمایه گذاری بومی که در خارج از استان حضور دارد، تأمین می‌شود، ایده تشکیل این هلدینگ را به پیشنهاد این سرمایه گذار و استاندار مازندران دانست.

وی با اشاره به اهمیت کار هلدینگ سرمایه گذاری و نقش آن در توسعه استان، افزود: امیدواریم با سرانجام رسیدن این هلدینگ، یک گام اساسی و زیربنایی برای توسعه استان برداریم.

گلچوب یادآور شد: یکی از دغدغه‌های استان، شکل گیری هلدینگ سرمایه گذاری بوده تا بتواند روند توسعه استان را شتاب بخشد، زیرا استان دارای پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه بیش از هفت میلیون تن تولیدات بخش کشاورزی استان است، افزود: همواره جای خالی یک هلدینگ سرمایه گذاری برای ثروت آفرینی و جهش توسعه استان احساس می‌شد.

وی گفت: با ابتکار استاندار مازندران و استقبال یک گروه تولیدی و سرمایه گذاری، ایده هلدینگ سرمایه گذاری به نتیجه رسید و چند نشست با فعالان اقتصادی در مناطق مختلف استان برگزار شده است.

گلچوب یادآور شد: فعالیت‌های هلدینگ در هفت شاخه و زیربخش تعریف شده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۷۵ سهام هلدینگ سرمایه گذاری به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال در استان فروخته شده و سهم کشاورزی در این هلدینگ ۱۵۰ سهم است.

نظر شما