شناسهٔ خبر: 37721877 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی ناجا: فضای مجازی نباید به حال خود رها شود

تهران - ایرنا - سخنگوی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت عمومی و آرامش جامعه در همه عرصه‌ها را خط قرمز ناجا دانست و گفت: طرح موضوعی نباید سبب دغدغه و نگرانی مردم بویژه در فضای مجازی شود و نباید این فضا را در هر صورت به حال خود رها کنیم.  

صاحب‌خبر -

سردار احمد نوریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارکنان پرتلاش مدافع حفظ نظم و امنیت به صورت ۲۴ فعال بوده و در غم و شادی مردم پای کار هستند.

وی تصریح کرد: در واقع هر موضوعی که موجب ایجاد دغدغه و نگرانی در جامعه شود با آن برخورد خواهیم کرد زیرا حفظ نظم و امنیت عمومی از مهم ترین وظائف ناجا است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در حاشیه یکصدوبیست وهشتمین شورای اجتماعی با بیان اینکه پیگیری و انجام برخی اقدامات متخلفان فضای مجازی به عهده پلیس فتا است، افزود: هر موضوعی از جنس جرم که در فضای مجازی رخ دهد بطور قطع پلیس فتا آن را پیگیری خواهد کرد.

سردار نوریان اظهار داشت: در واقع هر گونه شایعه ای در فضای مجازی که بخواهد ذهنیت مردم را به خود مشغول کرده و مقدمات جرم را فراهم سازد و خبر آن توسط هر شخص یا دستگاهی منتشر شود، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: فضای مجازی، فضایی کنترل شده نیست و با هر موضوعی که موجب خدشه دار شدن امنیت عمومی شود بنا به نوع آن، با آن جرم به هر میزان که بخواهد امنیت جامعه را به خطر بیاندازد، برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه ارتباط جرم و برخورد با آن بستگی به آثار بجای مانده از آن خواهد داشت، گفت: با هر موضوعی و عواملی که موجب مخدوش شدن امنیت عمومی شود، برخورد خواهد شد.

نظر شما