شناسهٔ خبر: 37721600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون دوومیدانی | لینک خبر

بهزادی: به دو و میدانی ایران تبریک می گویم/ عملکرد فصیحی عالی بود

نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی پس از موفقیت فرزانهفصیحی در مسابقات دو و میددانی داخل سالن صربستان نسبت به کسب مدال او در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز امیدوری کرد.

صاحب‌خبر -

در پی درخشش فرزانه فصیحی دونده دو و میدانی ایران در مسابقات داخل سالن بلگراد صربستان، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: « عملکرد فصیحی در مسابقات پیش بسیار مطلوب بوده است. رکورد 7.29 ثانیه او که در سایت جهانی منعکس شد، نشان از تأیید رکورد و رسمیت مسابقات بلگراد صربستان در فدراسیون جهانی دو و میدانی است و از این بابت خوشحالم که او مزد زحماتش را گرفت.»

وی افزود: « او در مسابقات پیش هم با زمان 7.32 ثانیه رکورد ملی ایران را بهبود بخشید و این بار هم موفق شد رکورد قبلی را هم ارتقاء دهد. البته از او پس از مسابقه آزمایش دوپینگ گرفته‌اند و منتظر نتیجه آزمایش هستیم تا در صورت صحت این آزمایش، رکوردش را به عنوان رکورد ملی اعلام کنیم.»

بهزادی تأکید کرد: « قطعاً امکانات خوبی از قبیل ورزشگاه، مربی و برگزاری مسابقات متعدد به موفقیت فصیحی کمک شایانی کرد. البته پشتکار او مهمترین رکن این موفقیت است و من فکر می کنم تا آغاز مسابقات جهانی، استفاده از این امکانات برای او بهتر باشد. به هرحال رکورد 7.29 ثانیه یقیناً در مسابقات قهرمانی آسیا به کسب مدال منتهی خواهد شد و چه بسا بهبود این رکورد در مسابقات جهانی هم موفقیت دیگری به همراه داشته باشد.»

نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی در خصوص حمایت از دو و میدانی کاران بانوان ایران تصریح کرد: « بانوان دو و میدانی ایران پتانسیل کسب نتایج مطلوب را دارند که با حمایت های فدراسیون انتظار موفقیت‌های بیشتری خواهیم داشت. فصیحی و ورزشکارانی که به موفقیت‌های این چنینی دست پیدا می‌کنند، توانمندی بالایی دارند و حتی کسب سهیمه المپیک هم برای آنها دور از دسترس نیست و این مهم با حمایت همه جانبه مسئولین ورزش کشور و البته حمایت فدراسیون امکان پذیر خواهد بود.»

 

نظر شما