شناسهٔ خبر: 37719680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایگاه‌های مقاومت بسیج اصفهان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان هستند

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: نواحی مقاومت بسیج در سطح استان کمک‌های مردمی که نیاز سیل‌زدگان است را جمع‌آوری کرده و به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ حسن عجمی با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س)، شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیما اظهار داشت: دشمنان بدانند سربازان پرورش یافته حاج قاسم سلیمانی به خوبی راه او را ادامه می‌دهند.

وی درباره اقدامات بسیج سازندگی استان اصفهان در سیل به وجود آمده در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بخشی از کرمان بیان کرد: در لحظات اولیه که سیل در این 3 استان رخ داد و تأکید مقام معظم رهبری در کمک به سیل‌زدگان نشست همفکری در این راستا برگزار شد تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنیم.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در عین حال گروه‌های جهادی نیز آماده بودند و نواحی مقاومت بسیج در سطح استان کمک‌های مردمی که نیاز سیل‌زدگان بود را جمع‌آوری کردند. در ابتدا بسیجیان شهرستان مبارکه با برپایی موکبی در سیستان و بلوچستان و پخت غذا در 3 وعده، روزانه نزدیک به 5 هزار پرس غذا در اختیار سیل‌زدگان آن منطقه قرار می‌دهد.

وی افزود: از سوی دیگر کمک‌های مردمی در شهرستان‌های مختلف استان از قبیل اصفهان، شهرضا، آران و بیدگل، درچه و لنجان  جمع‌آوری شده است و اقلام بسیار زیادی به استان سیستان و بلوچستان ارسال شده که اقلام ارسالی به 2 شهر زاهدان و چابهار ارسال می‌شود و از آن‌جا به روستاها و مناطق کم‌تر برخوردار ارسال می‌شود.

سرهنگ عجمی با بیان این‌که 2 استان به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان انتخاب شده‌اند، تاکید کرد: با این وجود جهادگران بسیجی از استان اصفهان در قالب 5 گروه جهادی در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند و برخی از جهادگران نیز به صورت خودجوش در این مناطق حاضر شدند و مشغول به عملیات لایروبی مناطق و منازل سیل‌زده هستند.

انتهای پیام/172/ز

نظر شما