شناسهٔ خبر: 37719242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شیرکوند: مقابل سایپا تاوان مشکلات داخلی را دادیم/ ای کاش احساس من اشتباه باشد

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی مقابل سایپا تاوان مشکلات داخلی‌مان را دادیم و باختیم.

صاحب‌خبر -

احسن‌الله شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل سایپا اظهار داشت: متاسفانه در هفته‌های گذشته مشکلاتی داشتیم که تاوان آن شکست مقابل سایپا بود. ما نتوانستیم تمرینات منظم و خوبی داشته باشیم،‌چون مسئولان استانی یک تیم فوتسال راه‌اندازی کرده و به دنبال تقویت آن هستند.

وی ادامه داد: والیبال شهرداری ورامین چندین سال قدمت داشته و قهرمان ایران و آسیا است، اما آقایان از شهر دیگری آمده‌اند و دغدغه فوتسال دارند. مردم ورامین عاشق تیم والیبال این شهر هستند و طاقت دیدن شکست‌های این تیم را ندارند، اما ظاهراً این موضوع اهمیتی برای مسئولان شهرمان ندارد.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: ما بازی به سایپا را باختیم و نخستین شکست این فصل را متحمل شدیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است. هنوز راه زیادی داریم و باید به مسیر خود ادامه بدهیم. ما در این مسیر به حمایت پرشور هواداران و مسئولان نیاز داریم. اگر مردم و مسئولان حامی تیم نباشند نمی توانیم به اهداف خود برسیم. شاید امسال به قهرمانی نرسیم، اما معرفی فرهنگ غنی ورامین هدف مهمی است که همه برای تحقق آن باید کمک کنند.

شیرکوند عنوان کرد: روز گذشته مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران داشتم و ظاهراً بخشی از صحبت‌هایم کامل در رسانه‌ها منتشر نشده است. در بخشی از حرف‌هایم گفته بودم که برادرِ معاون سیاسی فرماندار ورامین به عنوان سرپرست تیم فوتسال این شهر فعالیت می‌کند و به همین دلیل آقایان تلاش می‌کنند بهترین شرایط را برای آن تیم فراهم کنند، اما در برخی رسانه‌ها دیدم که به اشتباه نام برادرِ فرماندار مطرح شده بود.

وی گفت: با وجود همه اختلاف نظرهایی که وجود دارد، باید برای شاد کردن دل مردم تلاش کنیم. احساس می‌کنم آقایان دغدغه‌های دیگری دارند و کاش احساس من اشتباه باشد. چشم مردم به پیروزی‌های والیبال است و با پیروزی‌های این تیم، شاد و با شکست‌هایش ناراحت می‌شوند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که باز هم تیم والیبال شهرداری ورامین را بر بام آسیا ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما