شناسهٔ خبر: 37718452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صعود همگروه های ایران به مرحله نیمه نهایی

تیم های ازبکستان و کره جنوبی دو تیم همگروه ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها کره جنوبی در شرایطی موفق به شکست اردن با نتیجه دو بر یک شد که در ثانیه های پایانی بازی گل دوم و برتری را به ثمر رساند. کره جنوبی در بازی های گروهی تنها تیمی بود که هر 9 امتیاز ممکن را کسب کرده بود. کره ای ها بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی جوانان حالا به دنبال درخشش در بازی های المپیک هستند. البته باید به این نکته اشاره کرد در جریان این بازی کره ای ها به مراتب بهتر از اردن بازی کردند و اردن با بازی دفاعی به دنبال بردن بازی به ضربات پنالتی بود. در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی ازبک ها با نتیجه 5-1 امارات را شکست دادند. ازبکستان هم در گروه c با ایران همگروه بود. صعود دو تیم از گروه c به مرحله نیمه نهایی بازی ها نشان می دهد که ایران با قرعه سختی روبرو شده بود.

 

 

حالا در مرحله نیمه نهایی بازی ها عربستان با ازبکستان بازی می کند و کره جنوبی نیز به مصاف استرالیا می رود. این بازی ها چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود. دو تیم راه یافته به بازی نهایی به همراه برنده بازی رده بندی راهی المپیک خواهند شد و ژاپن هم به عنوان میزبان المپیک در این بازی ها حاضر خواهد بود. به واقع این بار آسیا در المپیک 2020 توکیو چهار نماینده خواهد داشت. پیش از این بازی های مرحله یک چهارم نهایی عربستان یک – صفر تایلند را شکست داده بود و استرالیا با همین نتیجه از سد سوریه گذشت.

نظر شما