شناسهٔ خبر: 37717961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۷ بهمن، گرامیداشت اربعین شهدای مقاومت در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: چهلم سردار سپهبد قاسم سلیمانی در سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود؛ اما در این استان، این مراسم در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت دهه فجر با بیان اینکه پای انقلاب آمدن مردم، انگیزه‌های دینی مردم و رهبری امام راحل موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: از ابتدای انقلاب ما با مشکلات زیادی از جمله جنگ ۸ ساله تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و ... روبه‌رو بوده‌ایم و توانسته‌ایم از این مشکلات با سربلندی خارج شویم.

او افزود: دشمن اکنون فهمیده این سه عامل انقلاب را سرپا نگه داشته و به همین دلیل روی هر سه عامل سرمایه‌گذاری کرده و دنبال این هستند که موضع رهبری را تضعیف کنند و همچنین مردم را از انقلاب و نظام جدا کنند.

انجم شعاع تصریح کرد: در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ده‌ها میلیون نفر شرکت کردند؛ اما دشمن هیچکدام از این جمعیت تشییع‌کننده را نشان نداد و در خبرگزاری‌های مطرح دنیا در این زمینه چیزی گزارش و مطرح نشد.

او اظهار کرد:، اما خبر تعدادی که مقابل دانشگاه تجمع داشتند را بلافاصله انعکاس دادند و سفیر انگلیس بلافاصله در تجمع شرکت می‌کند و از آن‌ها عکس می‌گیرد و برای رسانه‌های خود ارسال می‌کند.

انجم شعاع بیان داشت: باید فضاسازی شهر به‌گونه‌ای در ایام‌الله دهه فجر باشد که یک فضای دهه فجری باشد و دستگاه‌ها برای برنامه دهه فجر حداقل یک برنامه شاخص اجرایی باید داشته باشند.

او گفت: با توجه به اینکه ایام‌الله دهه فجر نزدیک انتخابات است باید برنامه‌ها به‌صورتی برنامه‌ریزی شود که اصل انتخابات مدنظر قرار گیرد، نباید این مراسم محل تأکید و یا تخریب اشخاص شود بلکه محل تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات باشد.

انتهای پیام/ی

نظر شما