شناسهٔ خبر: 37717849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طباطبایی: با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، کمیته ملی المپیک عملکرد خوبی داشته است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کاراته گفت: فکر می‌کنم با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران به راه می‌افتد؛ کمیته ملی المپیک خیلی خوب عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

حسن طباطبایی در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رویکردی که صالحی امیری در بخش‌های مختلف داشت؛ کمیته در بخش سخت‌افزار و بین‌الملل رویکرد عدالت محور به فدراسیون‌های مختلف داشته است.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران به راه می‌افتد؛ کمیته ملی المپیک خیلی خوب عمل کرده است. جا دارد از این بخش از کمیته ملی المپیک تشکر کنم. سال قبل از المپیک سال بسیار حساسی است چرا که همه تیم‌ها درگیر کسب سهمیه هستند. این اعتبارات و کمک‌ها امیدارم بتواند برای فدراسیون‌ها مفید باشد.

رییس فدراسیون کاراته همچنین خاطرنشان کرد: در بخش سخت‌افزاری نیز در قسمت‌های مختلف، محل تمرین المپین‌ها درست نشده بود اما پیشرفت زیادی در این زمینه صورت گرفته است. شرایط خیلی خوب شده و امیدوارم این اتفاق در سال آتی هم رخ بدهد و رویکرد کمیته ملی المپیک بتواند جهت ارتقای ورزش، مسیر مثبت خود را ادامه دهد.

وی در ادامه بیان داشت: ملت ما ملت روزهای سخت است. در زمان‌های مختلف و در بخش‌های مختلف ورزش این اتفاق رخ داده و تحریم‌های ظالمانه را شاهد بودیم. جاهای دیگر جامعه نیز بخشی از ورزش است. این صدای ورزش کشور ماست. استکبار جهانی زیاده‌خواهی می‌کند. بر اساس سیاست‌های کلی باید پیش برویم. من امیدوارم که این مسیر بتواند صدای ورزشکاران ما را به همه بخش‌های ورزشی دنیا برساند.

طباطبایی در پایان گفت: ما به عینه شاهد هستیم سیاستمداران دنیا با وجود شعارهایی که سر می‌دهند برعکس عمل می‌کنند و فدراسیون‌های مختلف را با لابی تحت فشار قرار می‌دهند. اما در شعار گفته می‌شود که سیاست در ورزش دخالت نمی‌کند اما در عمل این اتفاق رخ نمی‌دهد. این شعارها پوشالی است.

نظر شما