شناسهٔ خبر: 37709822 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دفن کردن پول و طلا‌های سرقتی در پارک

روزنامه جوان

دو سارق که بعد از دستبرد به خانه زن همسایه پول و طلا‌های سرقت شده را در پارک دفن کرده‌بودند بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ۲۳‌آذرماه امسال بود که زنی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش سرقت را اعلام کرد. او گفت: لحظاتی قبل وقتی وارد خانه‌ام شدم متوجه شدم که دزد به خانه زده و پول و طلاهایم را به ارزش ۵۰‌میلیون تومان سرقت شده‌است. بعد از انجام تحقیقات اولیه پرونده به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌۱۵ در اختیار کارآگاهان پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

در جریان تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که ساعت ۲۱ شب حادثه یکی از همسایه‌ها به همراه مردی جوان با کلید وارد خانه شاکی شده و ۲۰‌دقیقه بعد هم هر دو محل را ترک کرده‌اند. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که متهمان شناسایی و بازداشت شدند. یکی از متهمان که امیر نام داشت و مردی ۳۸‌ساله بود، گفت: از مدتی قبل بود که خانه شاکی را که همسایه‌مان بود، زیر نظر گرفتم و تصمیم گرفتم از آنجا سرقت کنم.

ماجرا را با دوستم رضا که مردی ۲۹‌ساله است در میان گذاشتم که او هم قبول کرد با کمک هم از خانه شاکی سرقت کنیم. ابتدا توانستم کلید یدک خانه زن همسایه را به دست آورم و شب حادثه در حالی که شاکی خانه نبود مرتکب سرقت شدیم. بعد از سرقت هم پول و طلا‌های سرقت شده را در پارک محل دفن کردیم.

با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت پول و طلا‌های سرقت شده کشف و به شاکی تحویل داده شد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: دو متهم بعد از کامل شدن تحقیقات به دستور قاضی روانه زندان شدند.

نظر شما