شناسهٔ خبر: 37706631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جذب ملی‌پوش بسکتبال در شهرداری گرگان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - جذب ملی‌پوش بسکتبال در تیم شهرداری گرگان، لغو دیدار تیم بسکتبال شهرداری به دلیل شرایط نامساعد جوی و برگزاری مراسم روز هوای پاک در گنبد از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

صاحب‌خبر -

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان تایید کرد که این باشگاه بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال ایران را به خدمت گرفته است.

هادی‌ایزدپناه اظهار داشت: یخچالی که لژیونر ملی پوش تیم ملی بسکتبال ایران است، پیش از حضور در گرگان به همراه حامد حدادی در تیم نانجینگ چین بازی می کرد.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان بعد از پایان قراردادش در لیگ چین به تیم شهرداری گرگان پیوسته و طبق قانون باید جایگزین یک بازیکن خارجی این تیم شود.

**
به علت شرایط نامساعد جوی در اقصی نقاط کشور به ویژه تهران، دیدار فردای تیم‌های بسکتبال شهرداری و اکسون تهران در گرگان لغو شد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این زمینه گفت: با توجه به این که تیم اکسون به علت لغو تاخیر پروازهای امروز نتوانست خود را به گرگان برساند، فدراسیون تصمیم گرفت تا این مسابقه را به زمان دیگری موکول نمایند.

**

مراسم بزرگداشت روز ملی هوای پاک با حضور ۲۰۰ دانش آموز گنبدی و با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و سخنرانی کارشناسان محیط زیست و آب و فاضلاب شهری این شهرستان برگزار شد.

همچنین درمراسم مشابه بزرگداشت ۲۹ دی روز هوای پاک، نمایش عروسکی با عنوان "نخستین واژه آب" که توسط شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان و گنبدکاووس آماده شده بود در دو سانس مجزا برای ۷۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در محل سالن اجتماعات مرکز رفاهی فرهنگیان گنبدکاووس اجرا شد.

**

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان از کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر که در بطری و ظروف خیارشور جاسازی شده بود خبر داد.

سرهنگ مجید زایری اظهار داشت: سوداگران مرگ در حمل این بار که چهار نفر بودند، این محموله قاچاق را در قالب ۱۳۳ قوطی خیارشور از استان فارس به گلستان بارگیری کرده بودند که پیش از هرگونه توزیع با رصد اطلاعاتی و عملیاتی مامورین شناسایی و دستگیر شدند.

نظر شما