شناسهٔ خبر: 37706525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

با حضور اساتید برجسته حوزه فناوری اطلاعات؛

«همایش ملی شهر هوشمند» برگزار می‌شود

«همایش ملی شهر هوشمند» با حضور اساتید برجسته و صاحب‌نام حوزه فناوری اطلاعات در مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، «همایش ملی شهر هوشمند» که همزمان با نهمین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار خواهد شد، سوم بهمن ماه سال جاری، میزبان علاقمندان و اهالی حوزه هوشمندسازی و فناوری‌های نوین ارتباطی است. این همایش شامل ۴ کارگاه است که از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد به اجرا درمی‌آید.

در این گزارش آمده است: کارگاه «شهر هوشمند، فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور دکتر نوید زهدی و کارگاه «حکمرانی هوشمند و توسعه پایدار» با حضور دکتر محمدرضا سمیعی، نخستین کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده در این همایش هستند. همچنین در ادامه، دو کارگاه «مدیریت شهرهای هوشمند بر بستر IOT» با ارائه مهندس علی متولی‌زاده  و «نقش داده‌کاوی در شهرهای هوشمند» با حضور مهندس ابوالحسن افضلی، میزبان علاقه‌مندان، دست‌اندرکاران و اهالی حوزه فناوری و هوشمندسازی خواهند بود.

گفتنی است: حضور در این همایش برای عموم آزاد بوده و مهلت ثبت نام تا ۳۰ دی‌ماه می‌باشد که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت Smartexpo.Mashhad.ir  مراجعه کنند. حضور پرسنل شهرداری‌های سراسر کشور به عنوان دوره آموزشی محسوب شده و به آن‌ها گواهینامه رسمی ارائه می‌شود.

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، یکم تا چهارم بهمن ماه با حضور شرکت‌های استارت‌آپی و نوآور در حوزه هوشمندسازی خدمات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما