شناسهٔ خبر: 37706220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شیرکوند: یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ والیبال ورامین را شاهد بودیم

کاپیتان تیم ملی والیبال شهرداری ورامین گفت: یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ والیبال ورامین را شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، احسن الله شیرکوند پس از شکست ٣ بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: اگر بنا باشد همیشه ما برنده باشیم که دیگر نیازی نیست دور هم جمع شویم و رسانه‌ها می‌توانند از قبل اعلام کنند که ورامین پیروز شده است.

وی ادامه داد: امروز یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ والیبال ورامین را شاهد بودیم. ما روند خوبی داشتیم، اما لیگ تعطیل شد و حالا تاوان این موضوع را دادیم. ما یک بازیکن سالم به تیم ملی دادیم که در جریان اردوها مصدوم شد؛ پس این اتفاق هم می‌تواند رخ بدهد. ای کاش لیگ پویا ادامه پیدا می‌کرد. به هرحال امروز باختیم و حالا باید خودمان را پیدا کنیم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: کولاکوویچ جایگاهی ندارد که والیبال ما را بهم بریزد. اگر بحث منافع ملی بود، چرا به صورت نمادین ١۵-١۶ بازیکن که قرار است خط بخورند را دعوت می کنند؟ در نهایت هم دیدیم که با نشان دادن «هیس» جواب دندان شکنی به مردم ایران داد!

شیرکوند عنوان کرد: هنر والیبالیست‌های ایران است که این اتفاقات خوب رقم می‌خورد. کولاکوویچ هیچ بار مثبتی برای والیبال ایران ندارد. پس بهتر است افتخار حضور در المپیک را به یک مربی ایرانی بدهند، چون حضور یا عدم حضور کولاکوویچ تاثیری ندارد و بازیکنان هستند که شرایط مسابقه را رقم می‌زنند.

وی گفت: بازی مقابل سایپا و پیکان هیچ هیجانی ندارد، چون تماشاگر ندارند. بازی سرد در هوای سرد؛ بازیکنان ما چون معمولا در سالن پر از تماشاگر ورامین بازی می‌کنند به این شرایط عادت ندارند.

شیرکوند با اشاره به برخی مشکلات داخلی در ورامین عنوان کرد: فرماندار و برخی سیاسیون ورامین کمر به نابودی والیبال این شهر بسته‌اند. آنها یک تیم فوتسال علم کرده و در مدت ۴ ماه روزگار ما را سیاه کرده اند. در شهری که فردی از گنبد آمده برای تیم مردمی ورامین تعیین تکلیف می کند چه توقعی می‌توان داشت؟ آقایان ابتدا دنبال حذف من بودند، اما نتوانستند و حالا با تیم فوتسال‌شان بلایی سر ما آورده که امروز باید ببازیم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین افزود: مردم ورامین باید به این نتیجه برسند که خودمان باید به فکر خودمان باشیم. سازمان لیگ هم باید برنامه بهتری داشته باشد. تمرینات ما در این مدت تعطیل بود و سالن در اختیار تیم فوتسال قرار گرفته بود. 

وی اظهار داشت: کل هنر فرماندار ما این بوده که یک بازی دربی را برگزار کرده و حالا در تمام اتفاقات تیم ما دخالت می‌کند. وی از من به سیستم‌های امنیتی هم شکایت کرده‌، چون برادرش سرپرست تیم فوتسال است و باید هوای آن تیم را داشته باشد. کف پوش یک میلیارد تومانی ورامین سوراخ شده و حالا باید از داورزنی کمک بگیریم تا آن را ترمیم کند.
انتهای پیام/

نظر شما