شناسهٔ خبر: 37705749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی خوشه طلایی ساوه:

کادر مربیان شهرداری تبریز فضای بازی را ملتهب کردند

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: در جریان مسابقه امروز، مربیان و برخی اعضای کادر فنی حریف با شلوغ کاری و بر هم زدن فضای مسابقه باعث ایجاد التهاب شدند.

صاحب‌خبر -

«محمود فکری» عصر یکشنبه در پایان دیدار با تیم شهرداری تبریز که در ورزشگاه چمران ساوه با برتری خوشه طلایی همراه شد، از رفتار مربی و سرپرست تیم حریف انتقاد کرد و گفت: در نیم فصل نخست که برای مسابقه با این تیم به تبریز رفتم، همین حرکات را شاهد بودم که زیبنده نیست.

وی افزوذ: امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اجازه ندهند برخی تیم ها با شلوغ کاری و حاشیه سازی در پی نتیجه گرفتن باشند زیرا تیم ها باید در زمین مسابقه با برنامه حاضر شده و فوتبال مردانه ارائه دهند تا نتیجه مورد نظرشان را کسب کنند.

وی در مورد مسابقه امروز، گفت: با وجود شرایط جوی و همچنین کیفیت نامناسب زمین پیش بینی می کردیم که بازی آسانی در پیش نداریم ولی با غیرت و کوشش بازیکنان موفق به کسب سه امتیاز شدیم که از این بابت شکرگذار خداوند هستم.

فکری افزود: در نیمه نخست خیلی زود به گل رسیدیم اما متاسفانه موفق به حفظ نتیجه نشدیم و در اواخر نیمه گل تساوی را دریافت کردیم در حالی که امکان به ثمر رساندن گل های بیشتر را هم داشتیم اما بازیکنان ما تمرکز لازم برای این کار را نداشتند.

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت: کسب سه امتیاز این دیدار آن هم در زمین ناهموار ورزشگاه شهید چمران برای ما بسیار مهم و حیاتی بود که باعث نزدیک شد به صدر جدول نزدیکتر شویم.

وی اظهار امیدواری کرد که روند نتیجه گیری تیم خوشه طلایی مانند سه هفته اخیر لیگ آزادگان که با پیروزی توام بوده، ادامه یابد.

فکری در مورد دیدار هفته آینده تیم خوشه طلایی در شهرآورد استان مرکزی مقابل آلومینیوم اراک نیز گفت: هر 2 تیم نمایندگان شایسته استان در لیگ دسته اول هستند اما امیدوارم بازیکنانم روند فوتبالی که اکنون در پیش گرفته اند را در آن دیدار هم به نمایش بگذارند و بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم.

خوشه طلایی ساوه با پیروزی مقابل شهرداری تبریز جمع امتیازات خود را به عدد 35 رساند و با یک بازی بیشتر نسبت به نود ارومیه در رده سوم جدول رقابت ها قرار گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما