شناسهٔ خبر: 37704916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حتی یک سانتی متر هم از مواضع‌مان عقب نمی‌نشینیم

سرآسیایی: قراردادمان با آن دو بازیکن کاملا قانونی است

سرمربی تیم شهرخودرو معتقد است دو بازیکنی که این تیم از نساجی قائمشهر گرفته است به صورت کاملا قانونی بوده و به زودی کمیته تعیین وضعیت هم در این باره نظر نهایی را خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم شهرخودرو در مصاحبه ای با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تمرین امروز گفت: با توجه به شرایط جوی موجود، از خیلی زمین های مشهد نمی شود استفاده کرد. به همین دلیل ما هم موفق نشدیم از زمین ثامن استفاده کنیم و به همین در حال حاضر در زمین منزل‌آباد مشغول به تمرین هستیم.

 

او درباره حضور مربی ایتالیایی نیز گفت: تمرین امروز تیم مان به همراه استفانو کوزین، مربی ایتالیایی بود و در مجموع تمرین با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان انرژی بالایی داشتند و با صحبت هایی که کردیم به طور کامل بازیکنان از شرایط بازی شاهین بوشهر خارج شدند و در هر حال چه قرار باشد در بازی آسیایی حضور پیدا کنیم و چه آماده سازی خود را برای حضور در لیگ برتر ادامه دهیم آنها کاملا آماده اند.

 

سرآسیایی درباره اتفاقی که درباره دستورالعمل afc مبنی بر بازی تیم های ایرانی در زمین بی طرف افتاده است گفت: فکر می کنم شخصیت کشورمان و اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران از هر چیزی مهم تر است. تصمیم خوبی گرفته شده و الحمدلله آقای حمیداوی، مالک باشگاه هم موضع محکمی در این باره داشتند و باشگاه های دیگر هم صراحتا موضع خود را در این رابطه اعلام کردند.

 

او در این باره ادامه داد: ما حتی یک سانتی متر هم نباید از موضع خودمان عقب نشینی کنیم. ما باید خیلی صریح اعلام می کردیم که حاضر نیستیم این ذلت را بپذیریم تا هر کسی که این حرف را مطرح کرد نتواند حرف خود را به کرسی بنشاند و ما از موضع و اقتدار خودمان نتوانیم دفاع کنیم. ایران، کشوری بسیار امن است و امنیت خاورمیانه هم مدیون ایران، شهدای ایران و خون هایی که از غیورمردان کشور ما ریخته شده، است.

 

سرمربی شهرخودرو درباره بازیکن اوکراینی این تیم گفت: بازیکن خارجی مان هم شب گذشته وارد ایران شد و به دلیل بحث ایفمارک و بستن قرارداد نهایی در تهران ماند و انشاالله از فردا هم در تمرینات ما حضور خواهد یافت.

 

سرآسیایی درباره شکایت باشگاه نساجی از شهرخودرو درباره قرارداد با دو بازیکن این تیم گفت: تنها کمیته تعیین وضعیت است که در این باره می تواند تصمیم گیری کند اما فسخ قراردادی که این دو بازیکن با نساجی داشتند به صورت یک طرفه بوده و قوانین afc و  fifaبه آنها اجازه می دهد که بدون هیچ مشکل قانونی اجازه این کار را به دلیل بندهایی که در قرارداد آنها وجود دارد، این کار را انجام دهند.

 

او در این باره ادامه داد: آنها تمام جوانب را در نظر گرفتند و ما هم بعد از رویت کردن فسخ قانونی قرارداد آنها و همین طور شرط فسخ در قرارداد آنها، حاضر شدیم به مذاکره با آنها بپردازیم. در سال های پیش هم بازیکنانی مانند اکبر ایمانی به دلیل وجود شرطی این چنینی، بدون هیچ مشکلی قرارداد خود را یک طرفه فسخ کردند و از ما جدا شدند. در این باره قطعا نگرانی وجود ندارد. کمیته تعیین وضعیت هم زمانی را برای رسیدگی به این پرونده می گذارد و پس از پایان آن، نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

نظر شما