شناسهٔ خبر: 37704846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حسینی شاهرودی در گفتگو با آنا:

تخریب شورای نگهبان از سوی مسئولان ارشد دستاویزی برای بیگانگان می‌شود

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب شورای نگهبان از سوی مسئولان تراز اول کشور دستاویزی برای بیگانگان می‌شود تا فضای انتخابات را تضعیف کنند و حضور مردم در عرصه انتخابات را زیر سؤال ببرند.

صاحب‌خبر -

سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به فضاسازی‌ها علیه نظارت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها اظهار کرد: گاه مباحثی از سوی سران کشور در رسانه‌ها مطرح می‌شود که قطعاً تبعات منفی آن در جامعه بیشتر از اثرات مثبت است و بی‌انگیزه شدن جامعه را در پی دارد.

وی افزود: تخریب شورای نگهبان از سوی مسئولان تراز اول کشور دستاویزی برای بیگانگان می‌شود تا فضای انتخابات را تضعیف کنند و حضور مردم در عرصه انتخابات را زیر سؤال ببرند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیر آسیب به اصول و اساس نظام پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: سران نظام جلسات و قرارگاهی دارند که می‌توانند مسائل را در آنجا مطرح کنند و ضرورتی به بیان همه مطالب در تریبون رسمی نیست.

حسینی شاهرودی بیان کرد: با نگاهی به فهرست رد صلاحیت شدگان می‌توان دریافت که نگاه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ کاندیداها سیاسی نبوده و بسیار از همکاران ما که عضو فراکسیون امید و از اصلاح‌طلبان مجلس بودند، از فیلترشورای نگهبان گذشتند و تأیید صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: افرادی از جریان اصولگرا بودند که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت و این نشان می‌دهد هیچ نگاه جریانی در شورای نگهبان حاکم نبوده است.

نماینده مردم شاهرودی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی مدعی هستند شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها جریانی را هدف قرار داده گفت: اتهام‌های واهی به شورای نگهبان درست نیست، باید ادعاها متقن باشد.

حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: زمانی که امکان گفتگو میان رؤسای قوا با یکدیگر و با شورای نگهبان و حتی با شخص مقام معظم رهبری هست، بیان عمومی و تشکیک وارد کردن به روند انتخابات جز ایجاد جو تبلیغاتی چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/4034/

نظر شما