شناسهٔ خبر: 37703350 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

سه رویداد هنری در فرهنگ‌سرای گلستان

نمایش"نقاشی‌خط‌های برجسته" کارگاه خوشنویسی با خط ثلث و دورهمی نقاشان در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "نقاشی‌خط‌های برجسته" در فرهنگ‌سرای گلستان گشایش یافت. این نمایشگاه با 50 تابلو نقاشی‌خط برجسته اثر مرضیه و معصومه حیدرپور در ابعاد مختلف برای بازدید عموم در نگارخانه گلستان برپاست. این نمایشگاه تا 2 بهمن ساعت 10 تا 18 ادامه دارد.

 

کارگاه  خوشنویسی" ریحان در قاب" با "خط ثلث"

کارگاه خوشنویسی " ریحان در قاب " با " خط ثلث " با حضور استاد حامد توسلی 2 بهمن ساعت 15 در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. ورک شاپ خوشنویسی "ریحان در قاب" به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود. هنرجویان و هنرمندان در این کارگاه اسماء و القاب متبرکه حضرت فاطمه زهرا (س) را با خط زیبای ثلث  به نگارش درمی‌آورند. گفتنی است آثار خوشنویسی برگزیده با خط ثلث مزین به اسماء فاطمه (س) به مدت یک هفته در نگارخانه گلستان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

 

دورهمی " طراحی و نقاشی " با موضوع" طبیعت"

 دورهمی "طراحی نقاشی" با موضوع " طبیعت " 7 بهمن ساعت 10 تا 19 با هدف اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و تعامل دوستانه اهالی هنر، هنرجویان و علاقه‌مندان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

هنرجویان و هنرمندان تجسمی در این دورهمی در فضای آتلیه‌ای به طراحی و نقاشی از طبیعت می‌پردازند. گفتنی است حضور در این دورهمی هنری با همراه داشتن لوازم و ابزار طراحی و نقاشی، آزاد و بدون هزینه امکان‌پذیر است. همچنین"نمایشگاه هنر طبیعت " با آثار برگزیده این دورهمی هنری در نگارخانه گلستان برای بازدید عموم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویدادها می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال‌احمر،خیابان گلستان، بوستان فدک نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان، مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  77826475 تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما